Voorbereidingen - Reisverslag uit Tuk, Nederland van Emma Wouters - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Tuk, Nederland van Emma Wouters - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: emmawouters

Blijf op de hoogte en volg Emma

24 Juni 2012 | Nederland, Tuk

Tsja, daar zit ik dan. 39 Dagen voor mijn vertrek achter de computer in de woonkamer. Buiten zie ik wapperende bomen en vallende regendruppels. De hoogste heuvels die hier aanwezig zijn, zijn de snelheidsdrempels op de straat. Dit beeld zal ik in Amerika niet vaak tegenkomen. Niet dat ik de regen ga missen...
Er moet nog veel gedaan worden voor mijn vertrek. Stukje bij beetje ben ik al bezig met afscheid nemen van de mensen, dingen en omgeving hier. Volgende week met mams naar Amsterdam om m'n Visum aan te vragen. Daarna zullen we gaan shoppen om de nodige spullen in te kopen! Die dag erna zal mijn afscheidsfeest plaatsvinden!

Tot zover mijn allereerste bericht vanaf dit nieuwe blog. Ik moet nog even wennen aan de manier van schrijven dus ik hoop dat deze spreuk geldt: ''Oefening baart kunst!''

  • 23 Juli 2012 - 21:51

    Jeroen Hummel:

    Hallo Emma,
    Ben jij de Emma henrica udomien Wouters waarmee ik op 2 augustus naar NYC ga?
    Ik denk het wel he? Ik ben "Albertus Jan" Jeroen, wij vliegen samen vanaf Amsterdam naar Londen en van Londen nar New York volgens mij. Groetjes, en ik denk tot snel! NOG 10 DAGEN!!

  • 02 Augustus 2012 - 09:48

    M. De Mam:

    Gaat lukken. Schrijven kun je wel! Het is altijd leuk en onderhoudend om jouw stem op schrift te hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 56302

Voorgaande reizen:

24 Juli 2014 - 21 Augustus 2014

De Wederkeer

02 Augustus 2012 - 16 Juni 2013

St. George, Utah

02 Augustus 2012 - 09 Augustus 2012

Introductieweek New York

Landen bezocht: