Vegas Baby! & Senior Ball Cinderemma - Reisverslag uit Utah, Verenigde Staten van Emma Wouters - WaarBenJij.nu Vegas Baby! & Senior Ball Cinderemma - Reisverslag uit Utah, Verenigde Staten van Emma Wouters - WaarBenJij.nu

Vegas Baby! & Senior Ball Cinderemma

Door: Emma Wouters

Blijf op de hoogte en volg Emma

29 April 2013 | Verenigde Staten, Utah

Dit bericht is zo lang dat je het waarschijnlijk maar in delen moet lezen want anders val je in slaap!

Dag lui! Het is mij een groot genoegen om jullie weer in te lichten over mijn zeer interessante leven hier in de desert. Ik ben weer ‘’gewoon eventjes’’ naar Las Vegas geweest en daarnaast ben ik Assepoester geweest die voor een avond mocht schitteren in een geweldige jurk! Are you guys ready? Get set... GO!
Maandag 8 april:
Gewoon wat huiswerk gedaan en weer in m’n eentje naar de sportschool geweest. Dat bevalt best goed, hoor! Dan kan ik tenmisnte doen wat ik wil en hoe lang ik het wil enzo. Bye bye comfort zone! 

Dinsdag 9 april:
Tijdens de announcements op school vertelden ze het random fact of the day: ‘’When you die, your hair keeps on growing for a few months.’’ Hahah, daarom is onze school ook zo tof.
Verder weer alleen naar de sportschool geweest.

Woensdag 10 april:
Na school gezellig met Haley afgesproken. We gingen frozen yoghurt halen bij een winkel waar ze allemaal biologisch spul hadden (zulke winkeltjes vind ik persoonlijk altijd geweldig en dan beginnen mijn vingers te kriebelen om op mezelf te wonen en zulk spul te kopen). In de avond ging ik met haar mee naar haar mutual. Ik had al eens opgepast met haar en een paar andere young women in de kerk dus ik kende er al een paar. Haar leider kende mij nog en die meisjes ook nog wel dus ik voelde me niet ongemakkelijk! Ze zijn allemaal bezig met uit te zoeken waar ze vandaan komen (van hun voorouders enzo) en dat lijkt mij ook wel heel leuk om te doen, zeg! Haley’s moeder heeft al gezegd dat ze me graag wil helpen!

Donderdag 11 april:
Na school heb ik koekjes gebakken voor de barbecue die we zouden hebben in Vegas op zaterdag. Aan het einde van de middag haalde Mandy me op om naar de Walmart te gaan want ze moest wat spul kopen. Daarna naar haar huis gegaan en wat foto’s gemaakt (jaja, we hebben eindelijk foto’s!) en gezellig wat gekletst met haar familie en nagels gelakt op haar kamer haha. Ze vertelde me zelf dat ik 1 van haar beste vriendinnen ben en dat ze maar 2 beste heeft... aaahhh wat cool!

Vrijdag 12 april:
Ik hoefde maar naar school voor 2 lesuren vandaag want om 11.06 zouden we vertrekken naar Las Vegas met de uitwisselingsstudenten! Bij het eerste lesuur (plant&soil) bleven Valentina en ik maar 40 minuten want we moesten Kazumi gaan filmen bij de band voor de documentaire die ik maak voor mijn film making klas. Valentina werkt niet mee aan die documentaire maar dat wist de invalleerkracht niet!  Dus deze dag was heel chill!
Mijn Duitse leraar Herr Paul ging met ons mee want hij is getrouwd met Laurel (onze coördinator) dus hij reedt de Desert Hills leerlingen (Micha (Zwitserland), Andy (Duitsland), Federica (Italië), Kazumi (Japan), Andrew (Oekraïne) en ik (Nederland)). We stopten bij de Subway waar we Laurel en de rest van de groep ontmoetten. Daar ontdekten we dat we deze trip blijkbaar samen gingen doen met de groep uitwisselingsstudenten van PAX uit noord Utah. Laurel had het wel over hun gehad maar ik had niet begrepen dat we alles samen zouden doen. Achja, het was ook niet eens erg want we hadden in ieder geval onze eigen groep! Een verschil wat ons erg opviel met onze groep en hun groep is dat iedereen in hun groep zwart haar had en in onze groep heeft iedereen een andere haarkleur! (Vooral blond en bruin). Er zitten dan ook een paar moslim meisjes bij hun in de groep. Het lijkt me best moeilijk om dan n Utah (mormonencultuur) te wonen omdat iedereen nogal oppervlakkig is. Veel mensen denken dat elke moslim een terrorist is, wat natuurlijk niet waar is!
We stopen nog ergens in Nevada bij het ‘’Lost City Museum’’ voor een rondleiding maar niemand wist echt wat we daar deden dus ja.
We verbleven in de Stratosphere die op Wikipedia beschreven wordt als ‘’ the tallest observation tower, and the 9th-tallest freestanding structure in the United States, as well as being the tallest structure in Las Vegas’’. Eenmaal daar aangekomen checkten Laurel en Lauri (Northern Utah coordinator) ons in en daarna vertelden ze ons dat zij de kamerindeling gemaakt hadden. 2 Meisjes van onze groep moesten bij Laurel en haar man slapen (ik duimen dat ik dat niet was omdat ik dan wist dat ik niet veel lol zal hebben in de avond en daarnaast: haar man is mijn leraar!). GUESS WHAT. Natuurlijk was ik bij hen ingedeeld met Kazumi. Gelukkig kon ik ruilen met Ainhoa (Spanje) want anders zou het wel awkward worden! Nu zat ik bij Luisa (Duitsland) en 2 meisjes van noord-Utah uit Tunesië en Thailand op de kamer dus dat was een betere situatie. Toen we net op onze kamer waren pakten zij echter alweer hun tassen dus wij vroegen waar ze heengingen. ‘’We hebben geruild!’’ zei 1 van hen. Huh, oh okay. Toen liepen Federica en Marie opeens onze kamer binnen! YES YES dat was geweldig. Marie komt uit Frankrijk en hoort bij de andere groep maar ze had eigenlijk al een groot gedeelte van de tijd met ons opgetrokken n Las Vegas.
Al gauw zat onze kamer vol met de rest van onze Saint George groep om gezellig te kletsen. Daarna gingen we met z’n allen in de auto naar een ouder gedeelte van de strip en we kregen zo’n 2 uur vrije tijd om te eten en wat rond te lopen. Eigenlijk bleven alle 9 Saint George mensen die mee waren bij elkaar en Marie vergezelde ons ook. Het was heel leuk om alleen met de uitwisselingsstudenten te zijn en de woorden en grapjes die hier niet getolereerd worden werden dan ook al gauw tevoorschijn gehaald haha! We waten bij Denny’s en rond een bepaalde tijd moesten we weer verzamelen. Daarna liepen we samen nog wat rond in hotels en op de straat enzo. Hotels zijn hier niet zomaar hotels, het bevat echt vanalles. Van casino’s tot restauranten tot een attractie tot tuinen. Over tuinen gesproken: in het Bellagio hotel was er een gedeelte met een kas en allemaal bloemen enzo en... een Nederlands gedeelte! Er was een grote windmolen, wat uitvergrote klompen en natuurlijk allerlei tulpen. Het grappigste gedeelte vond ik dat ze allemaal reuze regendruppels aan het plafond hadden gehangen hahahha! Zo van: welkom in het mooie Nederland! Het regent er wel altijd. Het zien van deze tuin maakte me helemaal enthousiast natuurlijk! 
We hebben ook de Bellagio fonteinen gezien (die watershow die je altijd in films ziet)en ‘’Heineken’’ (bier) was overal te bekennen! Wat ben ik trots. Ook zagen we een restaurant (‘’the Heart Attack Grill’’) waar je gratis te eten zou krijgen als je 350 lbs of zwaarder bent (159.09 kg). Teksten als ‘’Fighting anorexia since 2005’’, ‘’ButterFat shake: the world’s highest fat content!’’ en ‘’World’s highest calorie burger! Quoted by GUINESS as packing 9.982 calories’’ stonden vol trots op de deur. Welcome to America peeps!
Rond 23.15 waren we weer in het hotel en we mochten nog rondlopen t/m 00.00u van Laurel en daarna moesten we weer in onze kamers zijn. Wij (Marie, Federica Luisa, Micha, Andy en ik en Andrew volgt altijd een beetje) besloten om het tegenovergestelde te doen: om in onze kamers te blijven tot 00.30 en daarná door het hotel te lopen : ). Zo gezegd, zo gedaan, en daar liepen we dan in de nacht. Allemaal mensjes die aan het gokken zijn in het casino of van het hotel aan het af springen zijn terwijl ze aan een touw vastgebonden zitten of in de attractie op het hotel zitten (jaja dat bevat het hotel allemaal!). Eerst gingen we naar boven om uitzicht te hebben over de stad. Dat hadden we in de middag ook al gedaan maar het is natuurlijk leuker in de avond! Er was een barretje en de muziek kon je ook horen dus daar gingen we even heen (wel buiten want we zijn geen 21). Ik was helaas alleen de enige die aan het dansen was en de rest zat naar me te kijken.... Niet zo’n succes dus! Verder nog wat rondgelopen en lol gehad. Ook nog even naar de Mac geweest rond 2.00u en om 2.30 waren we weer in onze kamer. De jongens bleven nog even maar eigenlijk wilden wij wel slapen.
De volgende ochtend (zaterdag) rond 8.30 wakker worden zodat we alle 4 konden douchen en klaarmaken voor de dag. We moesten zelf ontbijt halen (we gingen naar Carl’s Junior) en om 11.00u weer verzamelen.
Deze dag kregen we vrije tijd en dat is net wat ik nodig had want toen kon ik eindelijk Vegas een beetje ontdekken! Kazumi, Marie en ik bleven bij elkaar want we wilden alle 3 over de strip lopen en naar de M&M store, Coca Cola store en het Hard Rock Cafe winkeltje om rond te kijken. Daarnaast was ons doel om heel veel souvenirs te kopen bij een goedkope sweatshop! We hebben het allemaal gedaan en onze missie was dus geslaagd!
Om 15.00u verzamelden we weer maar helaas was niet iedereen optijd. Het probleem was: als we niet op tijd waren dan konden we niet meer naar het ‘’Welcome to fabulous Las Vegas’’-bord omdat we een barbecue hadden en dat was iets wat ik heeeeeel erg graag wilde doen! Dus iedereen die wel op tijd was en er graag heen wilde werd in de grote van bij Herr Paul gepropt en toen werd mijn wens toch nog vervuld .
De dag werd afgesloten met een barbecue bij de coördinator van Vegas en haar uitwisselingsstudenten en rond 19.00u gingen we weer op huis aan. Dag Marie! 

Zondag 14 april:
Zondagen zijn altijd saai dus het enige wat ik te zeggen heb is: kerk.

Maandag 15 april:
We hadden een halve dag les vandaag joepie! Na school ging ik naar Haley. Ik had nog een mini-hagelslag en een mini-vruchtenhagel die ik bewaard had om te delen met iemand. Dit was een goede mogelijkheid! Haley vond het best lekker maar wel een beetje raar om chocola op je boterham te doen. Ik vond het ook goed smaken, alleen het Amerikaanse brood kan gewoon niet tippen aan het Nederlandse brood dus het smaakte niet zoals het zou moeten!
Verder hebben we ‘’the Best Two Years’’ gekeken (die film over missionairies die in Nederland zijn op hun missie) want ik kon dan alles vertalen voor haar! Er wordt wel wat Nederlands gesproken in de film en er zijn geen ondertitels bij. Echt wel grappig om een Amerikaanse film te zien die gaat over iets dat een groot onderdeel is van mijn jaar hier wat zich afspeelt in mijn land! Ook zijn we naar een park geweest en we hebben naar wat kleren gekeken in Ross.

Dinsdag 16 april:
Na de sportschool naar mutual gegaan. We deden een scavenger hunt in de Walmart met alle young women en ja dat was wel gezellig hoor!

Woensdag 17 april:
Er kwam een Holocaust gastspreker (Stephan ‘’Pista’’ Nasser) op school vandaag tijdens het tweede lesuur. Hij kwam oorspronkelijk uit Hongarije dus hij had ook een accent! Ik had wiskunde en daarnaast leek het me heel interessant omdat het natuurlijk een groot deel van de Nederlandse gescheidenis is. Volgens mij mocht iedereen erheen dus waarom niet?! Het was best interessant en indrukwekkend!

Donderdag 18 april:
Deze dag was er weer een verkort rooster omdat de Senior Ball Royalty assembly plaatsvond. Federica zat onder andere in de royalty en het was dus leuk naar om te kijken!
’s Avonds weer naar Special Needs geweest waar we een bakje met ‘’You are special’’ erop en chocolaatjes erin gingen inkleuren en in elkaar zetten en die moesten we aan iemand geven. Ik heb hem aan Haley gegeven die ook naar het missionary koor ging!

Vrijdag 19 april:
’s Avonds een film gekeken met Haley bij Brooklyn thuis. Het was alweer een tijdje geleden dat ik Brooklyn gezien had! Ze heeft het heel druk met school dus ze heeft haast geen tijd om af te spreken door de weeks.

Zaterdag 20 april:
We hadden Senior Ball vandaag! Mijn groep bestond uit Tanner&Kelsi (hij was mijn Junior Prom date), Eric&Miranda (hij is Mandy’s broertje en hij zit ook in mijn koken klas), Justiz/Z&Hannah (hij zat ook in de junior prom groep) en TJ en ik. Onze middag begon met een picnick in een park en na het eten werd ons verteld wat we gingen doen. Ze hadden een thema bedacht, namelijk jeugd! Dus de bellenblaas werd tevoorschijn gehaald en zo ook de ballen, vlieger en puzzles. Volgens mij waren wij de meest lawaaierige mensen (‘’kinderen’’) in het park haha! Ook nog een soort van Jeu de Boule gespeeld. Toen we uitgespeeld waren gingen we naar Z’s huis en daar lieten de jongens ons weer alleen om iets te overleggen (dat was al vaker gebeurd) dus wij meisjes hadden besloten om ons te gaan verstoppen. Z’s ouders raadden ons aan om in de douche te gaan verstoppen dus daar stonden we dan met z’n 4en proberen stil te zijn! Hannah deed net alsof ze de douche aan ging zetten dus ik gilde en toen we probeerden te stoppen met lachen zei Kelsi: ‘’Think about dead babies.’’ Dat had het tegenovergestelde effect helaas hahaha.....! De jongens waren buiten om ons te zoeken dus wij renden weer de woonkamer in en gingen op de bank zitten alsof er niks gebeurd was.
We gingen een hut bouwen om de tv heen met een mooie hoed op (we waren nog steeds kinderen natuurlijk) en daarna gingen we the Princess Diaries kijken. Om 16.00u was het weer tijd om te gaan want wij meisjes hadden tijd nodig om ons klaar te maken natuurlijk! Mijn jurk is grooooot en wit met roze steentjes erop. My American dream! Dit is de laatste formele dans en dus wilde ik de Amerikaanse ervaring hebben met een grote jurk. Geweldiiig!
Om 18.30 gingen we foto’s maken in het park in Downtown Saint George (I looove that park). Ik heb de foto’s nog niet gezien, maar er zitten vast wel een paar leuke bij! Daarna gegeten bij de Pasta Factory. We werden natuurlijk aangekeken door wat mensen want iedereen zag er zo mooi uit!
Toen we aan het wachten waren voor een tafel kwam er een moeder met een meisje op haar arm naar ons toe. Ze zei dat dat meisje ons voorbij zag lopen en mijn jurk zo mooi vond en het graag wilde zien. SO ADORABLE! CinderEMMA! Ze was best verlegen (nog maar 2 jaar oud). Later kwamen ze weer terug omdat het meisje weer begon over mijn jurk! Toen hebben we een foto gemaakt met alle 4 de meiden met de moeder en het meisje in het midden.
Na het eten moesten TJ en ik naar zijn huis om de kaartjes op te halen want hij was die vergeten. Toen heb ik zijn ouders ook ontmoet en die zijn heel aardig!
Het feest was echt vet gezellig! Ik heb me prima vermaakt! Onze groep was gewoon zooo geweldig. Wij meisjes konden echt goed opschieten met elkaar! Ik kende ze allemaal maar we praatten gewoon niet echt. Kelsi zat in mijn government klas maar we hadden nooit gepraat!

Zondag 21 april:
Gewoon een chilldagje thuis.

Maandag 22 april:
Beetje chill en eventjes naar de sportschool geweest.

Dinsdag 23 april:
Mijn galajurk teruggebracht en ’s avonds met het hele gezin Josh geholpen met zijn Eagle Scout project. De jongens van zijn kerk hielpen ook en we werden dus in groepen opgedeeld. Gelukkig zat Jake bij mij in de groep! Het was dus wel gezellig.

Woensdag 24 April:
Om 6.30am moest ik op school zijn met mijn fiets, slaapzak en andere spullen. Ik ging namelijk kamperen voor één nachtje met Unified Studies! De groep bestond uit 16 Seniors en 5 leraren. Haley, Kenzie, Cathy (een meisje dat ik niet kende) zaten bij Miss D in de auto. Zij is de ceramics lerares en ik kende haar niet maar oh oh oh wat is ze geweldig! Ze is heel grappig en we hebben dan ook gezellig gekletst en gelachen met haar! De reis ging naar Calf Creek waar we 5 mijl gingen wandelen.
Toen de avond nog jong was zetten we onze tenten op en daarna was het tijd voor avondeten, nog wat kletsen, ons warmer aankleden en een kampvuur. Ik kende niet iedereen heel goed maar het was desondanks toch gezellig! En ik vind het verbazingwekkend hoe de leraren hier zo anders zijn dan die van Nederland. De leraren deden gewoon lekker mee met de activiteiten, gesprekken, grapjes en alles dus dat was tof!

Donderdag 25 April:
Om 9.45 verlieten we het Esclante kamp om weer richting huis te gaan. We reden iets van 30 minuten en daarna was het tijd om verder te gaan op de fiets! Bijna alle leerlingen namen hun fiets mee en de rit was 8 mijl lang. De tocht ging door de Red Canyon (een stuk van Bryce Canyon). De eerste mijl haatte ik. Het landschap was niet eens zo leuk en er waren veel heuvels (haha ik ben niet meer gewend om te fietsen en al helemaal niet met heuvels). Maar daarna GENOOT ik ervan. De wind in combinatie met de zon, mooie natuur vol met kleuren, structuren, naar beneden gaande heuvels (snelheid!), ja, het was een mooie rit!
De rest van de reis werd natuurlijk met de auto gedaan.
Het waren een mooie 2 dagen met weer iets nieuws geprobeerd!
’s Avonds had Zack een concert van zijn koorklas en daar ging ik heen met Terry.

Vrijdag 26 april:
Na school gefilmd met Dylan voor onze documentaire over uitwisselingsstudenten voor onze film making klas. We hebben Federica en mij deze keer geïnterviewd en Tanner was er ook gezellig bij (een vriend van hen en ik ken hem ook).
Daarna naar de film gegaan met Jake en Terry (‘’Snitch’’) en verder wat tv gekeken. Totdat... Mandy me opeens opbelde om 22.00u! ‘’Wat ben je aan het doen?’’ vroeg ze. ‘’Ah niet zoveel. Gewoon een beetje aan het chillen thuis.’’, zei ik. ‘’Oh, kom met mijn beste vriendin en mij chillen! We halen je op in 10 minuten want ik moet nog benzine halen.’’ zei ze. Zo gaat dat dus in Amerika! Tof tof! Ik had haar beste vriendin nog nooit ontmoet maar ze is super aardig! We gingen een ijsje halen bij Iceberg en dat was dus een leuk einde van de avond!

Zaterdag 27 april:
Deze dag was heel gevarieerd! Van wakker worden met een whatsapp-bericht van mama dat ze een smartphone gekocht heeft, tot een kleine picnick in het park en wat rondkijken in winkels met Carly, een diner bij Ocean Buffet met Haley, en hottubbing in de avond met Mandy. Haar broertje Eric vroeg of hij ook mee mocht en ach waarom niet! Zij gingen wat te eten halen (ik ging mee voor de lol) en nadat we Eric weer thuisgebracht hadden gingen we naar het oude vliegveld. Het heeft uitzicht over de stad en dat is natuurlijk heel gaaf zo in de avond! De maan was geweldig groot, de tempel was natuurlijk helemaal ‘’lit up’’ (hoe zeg je dat in ’t Nederlands?) en de stad bestond verder uit kleine lichtjes.

Zondag 28 april:
Kendall en Kenny haden hun farewell vandaag. Kendall heb ik een paar keer ontmoet omdat hij hier kwam party crashen en Kenny kende ik mijn eerste week al. Misschien kennen jullie zijn naam nog wel! Daar gingen Abbie, Rakael, Cori en ik heen en daar zagen we ook Toree en Josh en de rest.
Daarna eerst naar Kendall’s huis om wat te eten. Alles was in Italië-stijl omdat hij naar Italië gaat! Daarna nog naar Kenny gegaan waar het thema ietsje moeilijker was want hij gaat naar Argentinië! Het was gezellig maar tegelijkertijd ook een beetje verdrietig want alles gaat over vertrekken de afgelopen tijd.

Dit moest ik van Zack zeggen als afsluiting: ZaQ is boss.

• 29 April 2013 - 14:54

De Mam:

Ha die lieve Em! Niets ervan! In 2 keer lezen! Ben je nou betoeterd! Je kunt toch niet stoppen met lezen! Wat heb je een leuke dingen gedaan! We hadden er al over gehoord, maar als je het verslag in z'n geheel leest en dan met die foto's! Prachtig. Zó wil ik ook wel kamperen, hoor. En wat is die Hollandse Tuin mooi! En dit wilde ik ook al steeds zeggen: wat heeft Haley een lief koppie! En wat schattig dat dat kleine meisje jou zo mooi vond in je CinderEmma jurk, ik kan het me voorstellen! Toch ook wel weer heerlijk om eens zo'n jurk aan te hebben. Hier is het vandaag KOUD. Morgen de Kroning, EN optreden van Chris op de Markt in Steenwijk! Komt allen (16 uur)!

• 29 April 2013 - 22:53

Rita:

Ha CindeEmma,

Wat in twee keer lezen, echt niet. Je schrijft zo leuk dat ik in een keer altijd jouw belevenissen lees. Wat zie je er beeldig uit in je prachtige jurk! Ooh, en al WEER naar Las Vegas. Dat lijkt me toch een zo'n giga ervaring. En jij bent er nu al drie keer?? geweest?. Deze week stond hier in Nederland in de krant dat een heel bekende straat in Las Vegas nu af was. Ik moest meteen aan jou denken. Dat jij al een paar keer over de strip bent geweest. WERELDMEID!!!

Dat je het Nederlandse brood mist, kan ik heel goed snappen. Als wij drie weken in Frankrijk zijn dan missen we ons lekkere Nederlandse volkorenbrood al. Laat staan als je een jaar geen volkoren brood eet. En oh, die natuurwinkel waar je het over hebt. Je vingers jeuken om zelf lekker spulletjes in de natuurwinkel te kopen als je op kamers woont. Lekker veel gaan doen meid.Er zijn zoveel lekkere en gezonde dingen te koop. Wat dat betreft hebben we het goed gedaan in Nederland.

Ik heb vanavond een rondje Weerribben ge-race-fietst. De zon gaf een gouden gloed over het land en het water. De Koekoek zong het hoogste lied. Zwanen op een verstilde plas. Nederland (en zeker het stuk waar jij opgegroeid bent) is echt zo prachtig!

Morgen de troonswisseling en daarna de stad in om je broer te zien optreden op de Markt in Steenwijk.

Hee CinderEmma, veel liefs uit Steenwijk!

Rita

• 08 Mei 2013 - 12:44

Pap:

Nou, wat een spetterende verhalen. Ik ben gewoon jaloers op wat jij allemaal meemaakt! Maar wel heel leuk om te lezen.

• 05 Juni 2013 - 23:41

Rosalie:

Lieve Emma!

Ik vind het ook super fijn om alleen naar de sportschool te gaan! Niet dat ik het niet fijn vind als er wel iemand mee gaat;). Maar toen ik me zo'n anderhalf jaar geleden in schreef ben ik, op een paar enkele keren na, alleen erheen gegaan en dat bevalt prima! Helemaal nu ik veel mensen al ken waardoor je lekker kan kletsen tijdens t lopen (gaat de tijd iets sneller ;).

Hihi nu heb ik het stukje tekst gelezen waar ik al een tijd terug de foto van zag. (Ik kan beter in het meervoud spreken, want het gaat over meerdere stukken tekst waar ik al eerder over had gelezen en gezien op facebook). Van dat Nederlandse gedeelte hihi. Dat is wel leuk, want zo kan ik er een beter beeld van vormen!

En oh my god.. Ik zou dus nooit naar dat restaurant gaan.. Alsof je er trots op moet zijn dat je 159 kilo weegt. Maar goed het blijft Amerika ;)

Wozes wat een luxe hotel dan! En wel bad ass van jullie hoor! Het tegenovergestelde doen van wat jullie wordt opgedragen, foei,foei. Maar kan jullie geen ongelijk geven.

Klinkt als een SUPER dagje Vegas! Klinkt super meid!

ohh wat leuk zeg, van dat "You are special"-bakje! Heel leuk idee.

Hihi Emma, klein kind! Wat moet je je goed gevoeld hebben. Is toch geweldig! Echt leuk dat jullie dat zo met z'n allen deden hoor! Super grappig :)

aaaaahw vet lief dat dat meisje zo naar je toe kwam! Super cute!

oooh dat kampvuur en kamperen, hoe leuk is dat! Stiekem beetje jaloers hihi :)
    Prachtig verslag weer Emma! Veel liefs!