Christmas Break part 2 - Junior Prom - Reisverslag uit Utah, Verenigde Staten van Emma Wouters - WaarBenJij.nu Christmas Break part 2 - Junior Prom - Reisverslag uit Utah, Verenigde Staten van Emma Wouters - WaarBenJij.nu

Christmas Break part 2 - Junior Prom

Door: Emma Wouters

Blijf op de hoogte en volg Emma

21 Januari 2013 | Verenigde Staten, Utah

Hier is het vervolg van mijn Christmas Break-verslag! Het is wel een week later dan beloofd, maar goed! Ik ben weer eens een gebeurtenis vergeten dus hierbij:

Op zaterdag 29 december was er een stake dance van de kerk. Dat is een feest voor verschillende buurten bij elkaar. Het thema was ‘’Ugly Sweaters’’ en Toree, Abbie en ik gingen er samen heen. In het begin was het echt heel saai want er was haast niemand en de mensen die er waren waren een paar jaar jonger. Maar toen er meer mensen kwamen werd het opeens super leuk. Er waren wat meer leeftijdsgenoten en die dansten op z’n Amerikaans: heel raar en dus hilarisch! Dus ik ook maar lekker meedoen en niks van andere mensen aantrekken. De avond was dus toch nog tof geworden!

Nu weer verder naar dit verslag:
Zondag 30 december 2012:
Luisa (uit Duitsland) had me een paar dagen geleden gevraagd wat ik op zondag en maandag zou doen. Ik zei dat ik niet zoveel te doen had, waarop zij antwoordde: ‘’Ik ga naar Las Vegas met de familie en ik mag een vriendin meenemen. Wil je mee?’’ Nou, daar hoefde ik niet lang over na te denken!! Natuurlijk!! Dus zondagmiddag vertrokken we met haar gastouders, gastzus Chrissy en Becka, een vriendin van haar, naar Vegas! Je rijdt van Utah door Arizona naar Nevada en de tijd gaat een uur achteruit. Het enige wat je ziet zijn bergen en uitgestrekte vlaktes met cactussen. Totdat je in Vegas komt. Auto’s zijn overal, de gebouwen zijn hoog en mensen zijn er in overvloed. Het hotel was werkelijk prachtig en het was in het centrum. Het was een heel hoog gebouw (zo’n 38 verdiepingen) en het zag er ontzettend luxe uit. Onze ‘’kamer’’op de 36e verdieping (geloof ik) bestond uit 3 kamers dus ieder ‘’koppel’’ had z’n eigen kamer. Toen we ons een beetje gesetteld hadden gingen we Vegas in om te dineren en om daarna op de strip te lopen. Jaja! We gingen eten bij een Mexicaans restaurant waarvan ik de naam alweer vergeten ben.
De stip was overweldigend. Er waren zoveel lichten, zoveel mensen, zoveel geluiden, zoveel bekende dingen. Echt super tof om te zien! We reden langs verschillende buurten (Franse en New Yorkse buurt) en we kwamen langs de fonteinenshow. Daarna besloten om daarna de auto ergens te parkeren om te voet verder te gaan. We zijn door Venetië gelopen en hebben de vulkanen gezien (die vuurshow). Alles was zo overweldigend en tof! Er is zoveel werk in gestopt om alles er zo goed mogelijk uit te laten zien en dat is wel te merken. Ik heb super veel foto’s gemaakt en ik zal er ook een paar plaatsen!
Eerst nog even naar de Walmart om wat ontbijt en een snack te kopen (ik zag Heineken bier!) Toen we weer terug waren in het hotel hebben Luisa, haar host parents en ik nog een film gekeken en daarna gingen we naar bed. Luisa en ik sliepen op een uitklapbare bank in 1 van de 3 kamers .

Maandag 31 december 2012:
Shoptijd! Vegas heeft de grootste Forever21 van de WERELD en daar waren we dus wel zoet mee voor een paar uur. Aan het einde van de middag was het weer tijd om terug te gaan naar Sain George want in de avond moest er natuurlijk Oud&Nieuw gevierd worden! En daar wil ik het eigenlijk niet te lang over hebben want het was echt een domper. Luisa had me uitgenodigd om bij haar te komen want ze gaf een klein feestje maar ik was al 2 dagen van huis geweest en had dus zin om het thuis te vieren met Abbies vrienden. Dat klonk namelijk leuk: haar vrienden kwamen langs dus ik had verwacht om gewoon gezellig te kletsen en te lachen enzo. Niet dus. We begonnen bij de buurjongen en toen het net leuk begon te worden met meer mensen wilden ze weer naar huis. Daar hebben we wat gezeten en er kwamen opeens allemaal mensen langs maar we hadden niet gerekend op een feestje dus we zaten een beetje awkward in een grote cirkel. Die mensen bleven dus ook niet heel lang wat eigenlijk wel beter was want het was best ongemakkelijk. En toen was het tijd om af te tellen. Ik heb het op film staan. Terry, Abbie, haar vrienden en ik zitten op de bank en we tellen af. ‘’...... 3, 2, 1, .....’’ stilte. Zittend. Dat is eigenlijk best grappig om te zien, omdat het totaal anders is dan in Nederland. In Nederland hoor je de hele dag door vuurwerk en om 00.00u barst het sowieso helemaal los. Hier is het stil stil stil. Het nieuwe jaar begonnen we met buiten bij het vuur te zitten en Psych (een tv-serie) te kijken. Are you kidding me? Het voelde echt als een doodnormale avond en daar zat ik dus best mee want ik had maar 1 kans in mijn leven om Oud&Nieuw hier te vieren en dan ‘’verpest’’ ik die. Ik had dus gewoon de verkeerde keus gemaakt door thuis te blijven.

Dinsdag 1 januari 2013:
Een middagje bij Valentina geweest om mijn camera uit te proberen. Zij was mijn model! We hebben een paar mooie plekjes gevonden en er zitten dus wel een paar toffe foto’s tussen!

Woensdag 2 januari 2013:
Dit was de laatste vakantiedag en eigenlijk vond ik dat helemaal niet zo erg. Ik had een beetje het gevoel dat ik mijn vakantie een beetje verspild had dus ik had er wel vrede mee om weer naar school te gaan. Maar goed, eerst nog even een middag bij Luisa doorgebracht en in de avond gingen we naar haar buurmeisje om een film te kijken.

Donderdag 3 januari:
Het eerste semester was afgelopen en dat betekent dat het tweede semester voor de deur stond. Aan de ene kant had ik er wel zin in, maar aan de andere kant is het ook wel een beetje eng want de tijd is voorbij gevlogen. Dat spookte ook best vaak door m’n hoofd de afgelopen tijd. Toch kan ik daar niet veel aan doen dus ik moet maar gaan genieten van dit nieuwe semester. Ik heb een paar nieuwe klassen dus een paar nieuwe leraren en ook weer nieuwe klasgenoten. Het voelde een beetje als mijn allereerste schooldag hier, best spannend dus. Hieronder zie je mijn nieuwe rooster. De vakken met een * zijn vakken die ik het hele jaar door heb, en de vakken tussen haakjes zijn de vakken die ik in het eerste semester had en die nu dus vervangen zijn door andere vakken.

A-Day:
1. Plant&Soil Science *
2. German 3 *
3. Film Making (Theater Foundations)
4. Cooking 2 (Government)

B-Day:
5. Psychology (Sociology)
6. Algebra 2 *
7. Advanced Commercial Photography (Basic Digital Photography)
8. Language Arts *
Dat ziet er leuk uit, toch? De stomme vakken zijn vervangen door leukere (hoop ik) vakken! Er is zoveel keus bij ons op school maar ik heb wel het gevoel dat ik van de vakken die in mijn rooster zouden passen de beste gekozen heb.
In de avond was er een meisjes basketball game en daar zijn Terry en ik heen gegaan. Ik had met een paar van die meisjes wel eens weight lifting gedaan toen softball en basketball gecombineerd waren dus ik was wel benieuwd naar een game van hen!

Vrijdag 4 januari:
Na school gingen we met het hele gezin naar Hurricane. Een plaatje zo’n 20 minuten verderop. Jake had er een basketball game en daarna speelde de Varsity team (de seniors). Loes (dat Nederlandse meisje dat daar op uitwisseling is) en ik hadden daar afgesproken. Haar beste vriendin uit Nederland was er ook bij want die was haar op komen zoeken tijdens de vakantie, hoe tof is dat!!!! Maar goed, daar zaten we dan in een Amerikaanse High School keihard Nederlands te praten. Echt geweldig toch?



Zaterdag 5 januari:
Aan het einde van de middag met Federica (uit Italië) afgesproken wat erg gezellig was. Haar gastzus Jannie ging tennissen met haar beste vriendin Alex en Federica en ik gingen chillen in het parkje ernaast. Het was echt gezellig! Het leuke van andere uitwisselingsstudenten is dat je soms ‘’Europapraat’’ kan hebben omdat onze landen toch meer op elkaar lijken dan Amerika. We begrijpen elkaars gevoelens en het is ook interessant om meer te leren van hun cultuur en land.
Toen het wel heel koud begon te worden gingen we naar Alex’s huis om te pingpongen. We gingen pizza eten bij Federica&Jannie en ’s avonds gingen we Just Dancen op de Wii!

Zondag 6 januari:
Onze ward is gesplit want hij werd te groot. We hebben helaas wel leuke mensen verloren maar het is ergens ook wel goed om met een schone lei te beginnen. Daarnaast zit de ster football player nu bij ons in de ward haha! Wel heel jammer dat we nu naar een kerkgebouw moeten dat zo’n 5 minuten rijden is met de auto en helaas willen ze hier nu elke keer een half uur van te voren vertrekken... (wat betekent dat we daar vet lang zitten te wachten) En lopen naar de kerk gaat hem dus ook niet worden. De nieuwe Sunday School leraren zijn echt super aardig dus daar ben ik wel blij mee! Wat ik van de Laurel’s leader vind weet ik niet helemaal... De voorgaande begon ik net een beetje te leren kennen en ze vertelde vaak persoonlijke verhalen zodat het wel interessant was om naar te luisteren. Maar goed, ik wacht het nog maar even af.

Maandag 7 januari:
Gewoon een standaard middagje thuis met huiswerk.

Dinsdag 8 januari:
Na school ben ik met Valentina op school gebleven om aan onze collage voor photography te werken. ’s Avonds voor mutual gingen we naar ‘’Anti-Gravity’’ met de oude en nieuwe ward gecombineerd. Abbie ging niet mee maar gelukkig waren de buurten gecombineerd. Megan bijvoorbeeld (die ook in mijn theater klas zat) zit nu in de oude ward en zij is aardig dus ik heb met haar, Tanner en een ander meisje opgetrokken. Anti-Gravity is trouwens een plaats met wat trampolines en springkussens.

Woensdag 9 januari:
Junior Prom zat eraan te komen dus het was tijd om eens voor een jurk te gaan shoppen! Endat ging gebeuren met Bobbie Jo en Luisa. Eigenlijk alle meisjes hier dragen grote poef-jurken maar die zijn helaas heel duur. Dus winkel in, winkel uit, maar ik zag niet echt veel leuke (en goedkope) jurken. Het winkel in winkel uit gaat hier trouwens anders. Het is meer: winkel in, winkel uit, auto in, auto uit. Er zijn hier geen winkelstraten zoals we in Europa hebben. Dat is best vervelend want als je wilt shoppen moet je altijd iemand met de auto bij je hebben. Maar goed, het was weer tijd om naar huis te gaan voor de basketball game in de avond. Luisa’s school (Pine View) en mijn school (Desert Hills) speelden tegen elkaar en ik ging er met haar vriendinnen heen. Ik ben wel bij mijn eigen student section gaan zitten hoor, haha! Desert Hills had natuurlijk gewonnen, whahaha.

Donderdag 10 januari:
Tijd voor Special Needs Mutual! Een ward voor singles hadden de activiteiten georganiseerd en dat hadden ze leuk gedaan. We hebben ‘’broom hockey’’ gespeeld, leven Angry Birds gespeeld (met knuffels en dozen, niet met mensen), en met zo’n grote parachute en een bal spelletjes gedaan. Het werd weer afgesloten met dansen! Ik ken wel redelijk wat mensen daar omdat er best veel mensen van school zijn. Dat maakt het leuker want dan ben ik niet afhankelijk van Abbie de hele tijd. Ik voel me namelijk zo ongemakkelijk als ik haar de hele tijd achtervolg.



Vrijdag 11 januari:
Poging nummer 2 om te shoppen voor een jurk! (Dit keer alleen met Bobbie Jo). Weer wat winkels in geweest en helaas: nog steeds geen jurk. Ik moest toch echt een jurk hebben dus we gaven elke winkel maar een kans. ‘’Laten we maar naar Ross gaan,’’ zei Bobbie Jo. ‘’Ze hebben daar vast geen jurken maar we kunnen het altijd proberen.’’ Ross is een winkel waar ze spul verkopen dat in winkels niet verkocht werd. Het is er veel goedkoper maar het spul is nog nieuw. Ik zag wel 3 ‘’oke’’ jurken dus ik ging ze maar passen. De eerste 2 waren niet goed en ik had er nog maar 1 over... En guess what? Die laatste jurk was best goed! Hij was wel te groot maar daar konden we vast weleen oplossing voor vinden. Het was een simpel, zwart, strapless, kort jurkje. Ik vroeg hoe duur hij was en toen begon Bobbie Jo te lachen. Ik dacht al van: ‘’ahh neee... hij is vast veel te duur.’’ Zij: ‘’Hahahaha, hij is 13 dollar dus je moet hem kopen, ook al pas je hem niet helemaal!’’ Dus we zaten te brainstormen wie er mogelijk kon naaien. Ze belde haar beste vriendin maar die zei dat ze niet heel goed kon naaien maarja, iemand vinden om te jurk te fixen was voor latere zorg. Toen we de paskamers bijna uitgelopen waren kwam er opeens een vrouw rond de 40 naar me toe (ik had haar nog nooit gezien). ‘’Ik kan wel een beetje naaien,’’ zei ze. Dus ze gaf me wat tips wat er kon gebeuren enzo. Echt aardig he? ‘’Ik wil het wel voor je doen! O en je hoeft me er eens niet voor te betalen. Ik zou niet eens weten hoeveel ik ervoor zou moeten vragen!’’ Wat?! Are you kidding me? Een random vrouw biedt me aan om mijn jurk in te nemen en er bandjes aan te naaien en ze wil er niks voor? Wauw. Echt zo aardig! Ik stond er versteld van. Dus ze gaf haar telefoonnummer en toen ik thuis was heb ik haar gebeld. De afspraak stond gepland voor maandag.

Zaterdag 12 januari:
Het was Carly’s verjaardag vandaag! Ze ging lunchen bij de Pizza Factory met een paar vriendinnen van haar (Cassidy, Shae, Jordyn) en ik mocht ook komen! Daarna gingen we naar de mall en Starbucks en later naar de bioscoop. Ook zijn we nog bij Carly’s huis geweest, we hebben ijs bij Munchies gehaald en we zijn nog even bij de Walmart geweest. Ik moest helaas om 22.30 weer thuis zijn omdat Bobbie Jo moe was en ze wilde wakker blijven totdat ik weer thuis was. Het was een hele leuke dag en ik had het gevoel dat ik er wel bij hoorde! Ze noemde mij de hele tijd ‘’foreigner’’ haha.

Zondag 13 januari:
Kerk natuurlijk. Ik had gevraagd of ik met Valentina kon afspreken om foto’s te maken voor een ander project voor fotografie maar het was een zondag dus dat hadden ze liever niet. Nouja, dan maar weer een zondag lang vervelen.

Maandag 14 januari:
’s Middags de stof gekocht die Danielle (de vrouw die aan mijn jurk ging sleutelen) kon gebruiken voor de bandjes. We gingen er ’s avonds heen en ze werkte eraan waar wij bij stonden. Dat was wel handig want dan kon ik hem steeds passen om te kijken of hij goed was. Tussendoor zijn Bobbie Jo en ik nog even naar de winkel gegaan om ander spul te kopen om het maken van de bandjes makkelijker te maken. Danielle had ook helemaal meegedacht over de jurk want ze kwam op het idee om roosjes te maken om aan de roesjes te bevestigen. Dat zou er echt heel schattig uit gaan zien! Het werd al wat later in de avond dus wij gingen weer naar huis en de jurk zou Bobbie Jo dinsdag ophalen.

Dinsdag 15 januari:
Na school met Valentina de 13 compositie foto’s voor fotografie gemaakt. Het weer is hier trouwens goed. In de ochtend is het fris/koud maar ’s middags schijnt de zon en het enige wat je nodig hebt is een vest. Mij hoor je niet klagen .

Woensdag 16 januari:
Eerst naar Jake’s basketball geweest en daarna naar de Varsity game. Het was craaaaazy. Onze school was echt vet goed aan het aanmoedigen. Waarschijnlijk omdat we tegen Snow Canyon speelden, een van de grootste concurrenten. Echt geweldig om die school spirit te voelen. Maar goed, terug naar het spel. Er was nog iets van 1 minuut speeltijd over en de stand was gelijk. Toen kregen wij 2 fouls (dat betekent dat er een overtreding gemaakt was door de tegenstander en degene waarop de overtreding was gemaakt mag dan 2x op de basket schieten). Dat betekende dus dat wij konden winnen! Hij had 2 kansen! Maar helaas.... Hij miste beide schoten. Toen kreeg Snow Canyon de bal en het ging zo: de klok had nog iets van 10 seconden. Een Snow Canyon speler kreeg de bal, dribbelde even, was iets van 13 meter van de basket af (verweg dus), de klok ging: ‘’5, 4, 3,...’’ hij schoot en... scoort. In de laatste 3 seconden van een super verre afstand. Alle Snow Canyon mensen stormden op hun spelers af, alle Desert Hills mensen gingen zowat allemaal tegelijk zitten. Haha, dat zag er volgens mij wel grappig uit. Maar wat een ongelofelijk spannende wedstrijd, zeg!

Donderdag 17 januari:
Vandaag hadden we een assembly op school. De royalty voor het Junior Prom gingen optreden en daarna kon je op 1 meisje en 1 jongen stemmen. Een tijdje daarvoor konden de Juniors op 4 meisjes en 4 jongens stemmen en degenen met de meeste stemmen zitten dan in de royalty. Die bestaat uit 4 meisjes en 4 jongens. Tanner zat ook in de royalty! Ik ben een Senior en heb dus niet kunnen stemmen om de royalty samen te stellen, maar na de assembly kon ik wel stemmen.
Soms doen scholen iets om elkaar te verrassen/een beetje te vernederen tijdens wedstrijden. In de avond werden we allemaal uitgenodigd om naar de gymzaal te komen om iets in te gaan studeren voor de basketball game tegen Dixie volgende week. Echt super tof: we gaan een flashmob doen! Dat wilde ik al suuuper lang doen!!!! Er waren zo’n 40 mensen en het ziet er super tof uit, vooral als we dat met de hele student section gaan doen!

Vrijdag 18 januari:
Alle leerlingen van Theater 2+3 hadden een eigen monoloog geschreven in het kader van Martin Luther King Day en die gingen ze ’s avonds opvoeren. Federica en ik gingen er samen heen. Daarna gingen we naar haar huis waar haar host sister Jannie was met een paar vriendinnen van haar. Hunter&Tanner (die jongens waar we een keer een spel mee gespeeld hadden in de kerk, en niet de Tanner waarmee ik naar het prom ga) waren er ook. We hebben Pitch Perfect gekeken en daarna nog wat gekletst.

Zaterdag 19 januari:
Junior Prom!!!! Tanner had me verteld dat we om 13.00u werden opgehaald. Josh had een beetje geheimzinnig gedaan dus ik vertrouwde alles niet helemaal, maargoed, hij had 13.00u gezegd dus ze zouden ons vast niet gaan kidnappen. Om 7.00u werd ik wakker en toen dacht ik: ‘’Haha, ik lig nog steeds in mijn eigen bed dus ik ben veilig!’’ Een uur later stond Abbie in mijn kamer. ‘’Emma, Tanner is here. You have 2 minutes to get ready.’’ Het eerste wat ik schreeuwde was: ‘’JOSH, I KNEW IT.’’ Hahahah! Ik had stiekem 7 minuten genomen maar dat vond ik ook al supersonisch snel! We gingen met z’n allen een muffin eten bij het oude vliegveld waar je een uitzicht over de stad hebt.
Onze groep bestond uit: Nathan&Emily, Z&Julia, Josh&Maddi, Tanner&ik en Tommy&Taylor en Christian&Amy maar die laatste 2 waren er niet bij in de ochtend. Een paar mensen van onze groep zaten in het District Honor Choir en die hadden een optreden in de avond en overdag moest er gerepeteerd worden. Dat zat dus wel een beetje in de weg maar ze hadden er goed omheen gepland! Om 13.00u werd ik weer opgehaald en we ontmoetten iedereen bij een parkje. Het weer was goed: de zon scheen en het was niet koud. We moesten best lang wachten op een paar mensen van de groep. Dat was wel jammer omdat we niet veel tijd hadden. Maar we kwamen erachter dat de draaimolen gratis was vandaag dus YOLO, we gingen daar wel twee keer in! Daar zaten we dan: een stelletje 16 en 17 jarigen, in de draaimolen tussen de kinderen, schreeuwend: ‘’YOLO’’ (dat betekent trouwens You Only Live Once). De activiteit die we gingen doen was een videoclip maken! We werden opgedeeld in groepjes van 2 koppels en iedere groep moest 2 papiertjes met objecten erop en 2 papiertjes met locaties erop grabbelen. Die moest je verwerken in je clip. Tanner en ik waren samen met Tommy&Taylor (Taylor is zijn beste vriendin) en we hadden de meest onmogelijke/rare combinatie: toilet, hospital, graveyard en lingerie. Hoe kun je dat combineren zonder dat het respectloos wordt? En hoe kom je aan lingerie? We gingen naar een kringloopwinkel. Zie je het al voor je? Twee jongens, twee meisjes, vragend of ze lingerie hadden. Toch vonden we het wel grappig om eraan toe te voegen dat we vanavond prom hadden hahahaha. We hadden het meest rare spul uitgekozen en toen was het tijd om te gaan filmen! We deden het op ‘’Evacuate the dancefloor’’ van Cascada en het is super vreemd haha. Vooral als je bedenkt dat we in Saint George zijn! Iedereen kreeg maar 45 minuten om alles te filmen maar dat was ons goed gelukt! Er was nog ergens gratis eten (volgens mij in het kader van Martin Luther King day, wat maandag is). Taylor&Tommy waren er al en Tanner en ik gingen daar ook maar heen. Het was eigenlijk voor de daklozen kwamen we achter maar wij kregen ook eten. Ik weet niet of we dakloos lijken of dat de mensen gewoon super aardig waren. Haha, just kidding, ze waren echt super aardig. Wij zeiden zo van: ‘’ooooh nee dan hoeft het niet, sorry! Dat wisten we niet!’’ Maar die man zei gelijk: ‘’Maak een bord voor deze mensen, tuurlijk!’’ Echt zo gastvrij!
Toen weer op naar huis om me klaar te maken voor de avond. Tanner haalde me weer op en we gingen met z’n allen foto’s maken bij Z thuis. Daarna naar Tanners huis om avond te eten. Gelukkig lag er dit keer wel een mes bij de borden hahaha! Toen was het tijd om naar het concert te gaan. De mensen van de groep die niet in het koor zaten (zoals ik) gingen in het publiek zitten. Toen was ik stiekem wel een beetje blij met mijn korte jurk, want het is best onhandig om een grote jurk te hebben, ook al is het nog zo mooi! Na het concert naar Swig geweest om wat te drinken te halen en daarna naar het feest. Het was best leeg in het begin maar het werd al snel drukker. Amerikanen dansen helemaal gek zoals ik al eens eerder gezegd had en ik probeer maar gewoon mee te doen haha! Het was echt leuk en de muziek was ook goed! Tanner zat dus in de royalty dus we waren wel benieuwd of hij de Junior Prom King zou worden! Julia, het meisje dat ook bij ons in de groep zat, was ook een kandidaat. Helaas hadden ze beiden niet gewonnen. Nadat het bekend werd gemaakt verlieten we helaas het feest alweer! We gingen met z’n allen naar Tanners huis om een film te kijken.
De dag was dus heel leuk! Als ik de foto’s heb zou ik ze wel plaatsen. Ik heb er alvast 1. Die is genomen bij het concert en er staan dus meer mensen op die niet in onze groep zitten. Maar dan hebben jullie alvast een idee!

Zondag 20 januari:
Gues what? We zijn naar de kerk geweest.


Woah, EINDELIJK heb ik alles ingehaald van de afgelopen weken. Het is dan ook een suuuuperlang verslag geworden!

  • 21 Januari 2013 - 22:17

    Rita:

    Hoi Emma,

    Wat een geweldig leuk verslag! Ik moest wel een beetje lachen om jouw oudejaarsavond: dat het zo stil is!! Hier barst het inderdaad echt los om 00.00 uur. Bij jou dus niet. Ik kan mer niets bij voorstellen. Lijkt me een gekke ervaring!

    En dan je verhaal dat je in Las Vegas bent geweest! Jee, wat een leuke ervaring. Die heb je mooi binnnen. Zoveel films die opgenomen zijn in Las Vegas. Het lijkt me inderdaad een heel overweldigende ervaring. Dat vind ik het in films vaak al. En wat aardig van die mevrouw dat ze jouw jurkje wel in orde wilde maken. Heel bijzonder!

    Hee Emma, heel veel plezier gewenst en dikke pakkerd van mij.

    Rita

  • 22 Januari 2013 - 14:12

    Roelien:

    Het is weer een heerlijk verslag. het klinkt allemaal zó bruisend en vrolijk en YOLO! Dag meid!

  • 22 Januari 2013 - 16:34

    Esther:

    aaaah weer super leuk om te lezen!
    En ook leuke foto's :D

    xxx

  • 07 April 2013 - 14:58

    Rosalie:

    Emmaaa!!

    Vandaag hebben we eindelijk een mooie lentedag en zit ik je kerstverhaal te lezen haha, maar wel super leuk om alles te lezen en even te kunnen reageren.

    wooo Super tof dat je met Luisa mee mocht naar Las Vegas! Super uber awesome. Echt stoer om meegemaakt te hebben.

    ahhh echt super balen van die domper met oud en nieuw! Kan me je gevoel op dat moment wel heel goed voorstellen.. Maarja achteraf dan lach je er om, maar wel jammer voor dat moment, want je had het natuurlijk ook wel heel anders in gedachten. Tenminste dat zou ik wel hebben.
    Klinkt als een leuk vakkenpakket hoor! Super. Haha super leuk dat je met Loes en haar nederlandse vriendin Nederlands kon praten! Te midden van allemaal Amerikanen haha.

    Haha levend angry birds met knuffels en dozen. Weet niet goed wat ik me erbij voor moet stellen, maar het klinkt wel heel leuk!

    Jee wat toevallig.. Dat je in een winkeltje waarvan jullie eerst dachten dat ze er geen jurken hadden toch een jurk hebben gevonden en dan ook nog een vrouw die zelf aanbiedt om je jurk op maat te naaien! En ook nog de jurk voor zo goedkoop. Wat een mazzel heb je dan! Beter!

    Leeeeuk dat jullie een flashmob gingen instuderen. Heb het filmpje een heelee tijd terug gezien, was echt super leuk geworden.

    Hee wat grappig ik heb gisteren met mijn moeder en Erik Pitch Perfect gekeken! Vind het een super leuke film!

    Wuut wat vroeg om om 7uur te worden opgehaald haha maar wel grappig. Hahaha looool, Emma in de draaimolen.

    Pff ben nu wel gaar na zo'n lang verslag. Had nog veel meer willen zeggen, maar stop er nu echt weer even mee.

    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 56352

Voorgaande reizen:

24 Juli 2014 - 21 Augustus 2014

De Wederkeer

02 Augustus 2012 - 16 Juni 2013

St. George, Utah

02 Augustus 2012 - 09 Augustus 2012

Introductieweek New York

Landen bezocht: