Zaterdag 4 augustus - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Emma Wouters - WaarBenJij.nu Zaterdag 4 augustus - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Emma Wouters - WaarBenJij.nu

Zaterdag 4 augustus

Blijf op de hoogte en volg Emma

08 Augustus 2012 | Verenigde Staten, New York

Deze dag hadden we ontbijt om 7.00u. Meestal zal ik echt denken: ‘’NOOOO FREAKING 7.00am!’’ maar hier is het niet zo erg. Om 6.30u ben ik ongeveer al wakker. Zal vast door de jetlag komen. De nachten hier zijn dus niet zo lang. Maar goed, uitrusten komt later wel!
Om 8.00u vertrokken we naar New York! Officieel zitten we nu niet in New York want de campus is in New Rochelle. Tenminste, dat lijkt me logisch want de campus heet de Campus of New Rochelle whahaha.
We begonnen met eenn sightseeingronde door Manhattan. Dat deden we in de bus waarmee we ook van de campus vertrokken. Ik kwam er pas achter dat dit de sightseeingronde was toen hij was afgelopen haha! Heb wel foto’s gemaakt, hoor, maar die zijn een beetje bewogen en ze zijn door het raam heen gemaakt.
Van 12.00u tot 16.30u hadden we vrije tijd bij Soho. Ik liep met Birgit, Amy en Isabel (Nederlandse meisjes). We zijn lekker winkel in winkel uit gegaan, hebben Starbucks bezocht en wilden een Dunkin’ Donuts bezoeken voor de bucketlist maar die konden we die dag niet vinden. Het was heel gezellig! Hoe zou ik New York beschrijven? Hmm. Zoals je ziet in de films, toeterende gele taxi’s, avenues, je kent het wel.
Na het avondeten hadden we rehearsals voor de grote show van woensdagavond. Toen hadden we dus het goede idee van de avond ervoor veranderd en weer iets nieuws bedacht. Dat hadden we ook een beetje uitgewerkt en dat was ook wel een tof idee. Na een tijdje verzwakte de aandacht en toen werd het vooral een gezellige boel. Vooral ook met Gretel en Birgit. Wat een geweldig kind is die Gretel! (Dat is het Australische meisje). Birgit natuurlijk ook!

(We moeten nu naar bed, het is 23.00u op 7 augustus. Maak het even heel snel af!)

Daarna gingen we nog een film kijken tot 23.00u. Niemand keek echt, het was vooral praten en Facebooken enzo haha!

  • 08 Augustus 2012 - 08:53

    Udomien Van Halsema:

    Alweer zo'n leuk verhaal met veel hahaha! Ik probeer me steeds jou voor te stellen op de campus, in de bus, wandelend door New York met allemaal meiden.

  • 08 Augustus 2012 - 10:13

    Christa:

    Hi Emma,
    En dan zit je zomaar aan de andere kant van de oceaan en beleef je allemaal te gekke dingen. Heb je al wat kleding kunnen scoren? Of heb je je in kunnen houden :-).
    Hier is alles ok. De wasjes zijn gedraaid en nu nog het allemaal in de kast zien te krijgen.
    Wij maken ons ook op voor een internationaal bezoek. We krijgen zaterdag een achternichtje van mij uit Uruguay te logeren. Leuk om haar Nederland te laten zien.
    We kijken uit naar je volgende verslag. Je schrijft geweldig.

  • 08 Augustus 2012 - 11:03

    Den Mam:

    Jee, wat leuk, Christa, heb jij een achternichtje uit Uruguay?
    Maar daar zijn de reacties niet voor bedoeld, natuurlijk. Heerlijk stukje, Em! Ik mail je.

  • 08 Augustus 2012 - 11:30

    Sef:

    Emmy! Je schrijft super leuk en ik check telkens weer of je weer nieuwe dingen hebt geschreven! Super veel plezier, maar het klinkt wel alsof je dat al hebt!
    Kussss

  • 08 Augustus 2012 - 23:08

    Sanne De Kleijn:

    huh zit jij in univ of new rochelle???? ik zat op hele andere vorig jaar, op st. john's university.. kei jammer anders hadden we heel leuk gedachtes enzo kunnen uitwisselen erover dat zou leuk zijn geweest! maar komen er ook ooit nog foto's?? :) (heb je t nu vast te druk voor, snap ik bij mij duurde het echt 3 weken ofzo, maar ik ben wel nieuwsgierig!) liefs

  • 11 Augustus 2012 - 11:02

    Bert Van Dam:

    Wat leuk om te lezen wat je allemaal doet. Uit je verslag begrijpen we dat het goed gaat. Daar zijn we blij mee. Je blijft in onze gedachten. We wensen je verder veel leerzame momenten en natuurlijk ook veel plezier, en vergeten kunnen we je niet. Hartelijke groeten, Bert van Dam

  • 11 Augustus 2012 - 19:58

    Rita Van Leussen:

    Ha Emma,

    Een poosje geleden had mams mij je kaartje gegeven. Ik heb alles wel via mams gevolgd maar ik heb nu ook voor het eerst op je site gekeken. Wat een geweldige belevenissen en wat leuk om dat te volgen via deze site. Hugo en ik wensen je heel veel plezier daar en we kijken uit naar je volgende verhaal.

    Hartelijke groet en veel liefs,
    Rita

  • 02 September 2012 - 19:44

    Rosalie:

    Haha echt geniaal dat je er pas achter kwam dat het een siteseeing ronde was toen hij al bijna afgelopen was. Echt gaaf dat je in New York bent geweest!
    Ben benieuwd naar je foto's. :)
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 56329

Voorgaande reizen:

24 Juli 2014 - 21 Augustus 2014

De Wederkeer

02 Augustus 2012 - 16 Juni 2013

St. George, Utah

02 Augustus 2012 - 09 Augustus 2012

Introductieweek New York

Landen bezocht: