Willekeurigheid - Reisverslag uit Utah, Verenigde Staten van Emma Wouters - WaarBenJij.nu Willekeurigheid - Reisverslag uit Utah, Verenigde Staten van Emma Wouters - WaarBenJij.nu

Willekeurigheid

Blijf op de hoogte en volg Emma

28 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Utah

Echt bedankt voor alle reacties die ik krijg. Super leuk! Hier wat random dingen.
1. Ik denk dat photography mijn favoriete vak is!
2. Mrs Neville van Engels is tof.
3. Nu eet ik een pumpkin/cinnamon/chocolate cookie.
4. Ik heb me vandaag voor 2 clubs ingeschreven: voor the Service Club and the Arts Club. Bij de Service Club doen ze vrijwilligerswerk zoals plantsoenen onderhouden (en vast wel leukere dingen maar die weet ik nog niet). Bij de Arts Club gaan we geloof ik een beetje kliederen en kladderen. Ally, een meisje uit m’n Engels klas, zit daar ook bij! En bij de Service Club zitten Valentina, Abbie en Josh A. Leuk dus! Ben alleen wel bang dat er nog veeeeel meer leukere clubs zijn die ik dan dus mis.
5. Familiefoto’s zal ik zo snel mogelijk maken. Ik plaats eigenlijk niet zoveel foto’s op m’n blog. Moet ik misschien maar wel gaan doen!
6. Soms zitten Abbie en ik wel 2 uur achter elkaar te praten in de avond. Of in de middag als ik bijvoorbeeld even op m’n kamer zit komt ze bij me zitten en gaat ze lezen ofzo. Echt leuk!
7. Ze helpt me echt goed met alles. Bijvoorbeeld met huiswerk of als ik iets niet snap van hoe het er aan toe gaat op school. Ik stel ook echt allemaal vragen over het geloof enzo en ze beantwoordt ze allemaal.
8. Het geloof is wel echt aanwezig. Er wordt heel veel gebeden en scriptures lezen we elke avond. Na het scriptures lezen bidden we terwijl we met onze knieën en handen op de grond zitten. Daarna doen we soms een Forsyth-yell.
9. Ik heb een ‘’Forsyth Travelers’’ t-shirt gekregen! Elk gezinslid heeft er één. Die dragen we als we een familie-uitje doen zoals wandelen.
10. Elke maandagavond hebben we ‘’Familymeeting’’. Het begint met een gebed, als tweede een lied, daarna een les over iets van het geloof (elke week geeft een ander familielid de les), daarna een gezamenlijke activiteit zoals zwemmen of een film kijken. De avond wordt afgesloten met scriptures lezen en bidden.
11. Terry maakt vaak grapjes over vanalles. Bijvoorbeeld over dat ik over 3 maanden het gebed mag zeggen omdat mijn Engels dan goed genoeg is. Of dat ik een les mag geven over iets van het geloof. Dat soort dingen! Ik doe het gewoon terug hoor haha.
12. Vandaag was een leuke dag. Meestal praat ik niet zoveel met mensen in de klas omdat ik ze niet ken ik geen idee heb wat ik ze moet vertellen. Ze vertellen mij ook niks haha. We hebben meestal vaste plekken dus dan kan je niet eens kiezen om te zitten naast de mensen die je al wel een beetje kent. Maar vandaag heb ik best veel gesocialized! De mensen die ik al ken leer ik steeds een klein beetje beter kennen dus het praten gaat wat makkelijker.
13. Ik vind de familie leuk!
14. Vanavond heb ik zo’n 45 minuten gewandeld met Abbie. Wauw, wat is het mooi hier!

Het is nu 21.41 en tijd om me klaar te gaan maken om naar bed te gaan. De wekker gaat elke dag rond 6.30 (vroeg!).

  • 28 Augustus 2012 - 07:46

    Christa:

    Goedemorgen Emma,
    Bij het ontbijt zit ik jouw verhaal te lezen. Super. Kan je dat niet elke doen :-)?
    Leuk om weer wat meer te weten. Tussen de regels door lees ik dat je het naar je zin hebt, klopt dat? Of heb je af en toe ook moeilijke momenten.

  • 28 Augustus 2012 - 16:17

    Moeder Roelien:

    Mensje wat doe je het toch goed! Op zich trouwens helemaal geen gek idee om elke week een gezinsavond te hebben met een bepaalde inhoud! Voor ons een beetje te laat... Echt fijn voor je dat Abbie zo lief is en dat je het zo gezellig met haar hebt! En ook fijn dat je zelf ook al wat nieuwe contacten op doet. En misschien zijn er wel leukere clubs, maar ben je een heel jaar lid van zo'n club? Dit klinkt ook al errug leuk, hoor!
    Liefs!
    Mam

  • 21 September 2012 - 11:36

    Omamien:

    Dat is weer een prachtig verhaal! Ik heb me ook afgevraagd of je niet van club kunt wisselen als iets je tegenvalt.
    Ik moet altijd lachen om die "ha, ha, ha's" van jou, alsof je binnenpretjes hebt. En "random" is ook een lekker tussenwoord. Ik wist niet wat het betekent, nu wél.
    Het is fijn dat je zo'n goed contact hebt met Abbie. Dat maakt heel veel uit, hè?
    Liefs, oma.

  • 18 November 2012 - 19:18

    Rosalie:

    Hee Lieve Ems! Ik wil altijd op een blog bericht van jouw reageren wanneer ik hem heb gelezen. Ik heb nu al een tijdje niet meer gereageerd en ook een aantal nog niet gelezen, dus dat ga ik nu snel doen! We hebben net geskyped. Was weer leuk Ems! Alleen moet ik echt een microfoon hebben anders is het niet helemaal af!
    Ik vind het leuk dat je deze random dingen ook in een verslag doet zo kunnen wij lekker meegenieten van jouw leven daar! Wat errrug leuk is, aangezien ik graag lees wat je allemaal meemaakt! Ik vind het goed en leuk dat je je hebt opgegeven voor die club! Dan leer je weer mensen kennen, kan je mensen helpen en heb je mooi wat te doen. Niet dat je anders niks te doen hebt, haha. Leuk dat je zo goed met Abby om kan. Dat is wel heel belangrijk, zoals je Oma ook al zei. Op zich lijkt het me wel heel lastig als het geloof zoveel aanwezig is en aangezien jezelf niet gelovig bent. Maar wel heel leuk dat je zoveel vragen stelt, want dat is wel heel interessant, plus dat is leuk voor die mensen dat je interesse toont! Maar lijkt me soms echt wel lastig.. Je moet wel ineens heel anders gaan leven nu.
    Op naar het volgende verhaal! Keep up the good job Em!
    lots of love xoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 56335

Voorgaande reizen:

24 Juli 2014 - 21 Augustus 2014

De Wederkeer

02 Augustus 2012 - 16 Juni 2013

St. George, Utah

02 Augustus 2012 - 09 Augustus 2012

Introductieweek New York

Landen bezocht: