En toen waren het er nog 4... - Reisverslag uit Tuk, Nederland van Emma Wouters - WaarBenJij.nu En toen waren het er nog 4... - Reisverslag uit Tuk, Nederland van Emma Wouters - WaarBenJij.nu

En toen waren het er nog 4...

Blijf op de hoogte en volg Emma

29 Juli 2012 | Nederland, Tuk

Op een dag werd ik wakker in de ochtend om naar school te gaan. Ik keek op mijn telefoon. De ''Days left widget'' liet zien dat het nog 100 dagen zou duren voordat ik zou vertrekken. ''Jeetje, dat duurt echt nog veel te lang...'' dacht ik bij mezelf.

Vanochtend ben ik na een reis van 20 uur thuisgekomen van 2 hele leuke weken Spanje. Nu zegt de ''Days left widget'' op mijn telefoon: ''4 Days left.'' Wow. 1,5 Jaar lang heb ik dit idee al in mijn hoofd gehad. Altijd was het verweg en ooit zou het gaan gebeuren. ''Maar dat duurt nog heel lang.'' was het altijd. Het is raar om te beseffen dat het gewoon al over 4 dagen is! Vandaag zat ik er een beetje doorheen. Ik was net terug uit Spanje, had daarvoor al afscheid van dingen en mensen hier genomen en moet nu ook nog eens in een andere kamer slapen. Voor mijn gevoel had het allemaal niet zoveel zin meer. Wat had ik hier nog te doen? Na even met de hostfamily gepraat te hebben en na wat dingen op een rijtje gezet te hebben begint het positieve gevoel toch weer een beetje te komen. Heb ook al een beetje contact met de buitenlandse groep in Utah en dat klinkt allemaal ook al gezellig! Van de laatste dagen hier moet ik gewoon nog wat maken al heeft elk ding wel met afscheid nemen te maken. Morgen met mama naar opa&oma, dinsdag nog even naar de Vijverhof en nog een paar vriendinnen over de vloer en woensdag de allerlaatste dingen pakken. Woensdagnacht gaat het grote avontuur beginnen... Heel spannend maar stiekem toch ook wel heel leuk!

  • 30 Juli 2012 - 19:30

    Moeder:

    Dat zelfde gevoel heb ik ook! Eerst leek het allemaal nog heeeel lang te duren, en plotseling is het zo ver! Jouw gevoel van "wat heeft het hier allemaal nog voor zin" begijp ik wel, je weet niet of je wel goed bent voorbereid en het wordt allemaal wel heel spannend nu. Ik vond het leuk om vandaag even wat boodschapjes met je te doen!
    Je zit nu nog tegenover me, veel liefs van de mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 56362

Voorgaande reizen:

24 Juli 2014 - 21 Augustus 2014

De Wederkeer

02 Augustus 2012 - 16 Juni 2013

St. George, Utah

02 Augustus 2012 - 09 Augustus 2012

Introductieweek New York

Landen bezocht: