High School Musical - Spirit Week - Homecoming - Reisverslag uit Utah, Verenigde Staten van Emma Wouters - WaarBenJij.nu High School Musical - Spirit Week - Homecoming - Reisverslag uit Utah, Verenigde Staten van Emma Wouters - WaarBenJij.nu

High School Musical - Spirit Week - Homecoming

Door: Emma Wouters

Blijf op de hoogte en volg Emma

08 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Utah

Soms heb ik zomaar een gesprekje in de wc op school met iemand die ik niet eens ken. Meestal zeggen ze nadat ik één zin gezegd heb al: ‘’Where are you from?’’ Ze horen gelijk dat ik niet uit Amerika kom. Dat is wel grappig! En iedereen vindt m’n accent echt geweldig en ze zijn allemaal jaloers. Zelf ben ik er niet zo’n fan van. Ik merk soms nauwelijks dat ik een accent heb. Gelukkig maar, want ik vind het lelijk! Ik geef het gewoon wat meer tijd en dan is dat accent vanzelf verdwenen!
De laatste keer dat ik een verhaal geschreven had is alweer 2 weken geleden. Ik heb echt veel gedaan! En dat merk je ook wel, want het verhaal is niet normaal lang.

Maandag 24 september:
In mijn agenda schrijf ik bij elke dag een paar keywords zodat ik weet wat ik die dag gedaan heb. Bij deze dag heb ik niks geschreven dus ik ga er maar vanuit dat het een gewone schooldag was! Niet echt een spetterend begin van mijn verslag dus.

Dinsdag 25 september:
Na school werden er weer spieren gekweekt van 3-4pm en de softball skills werden ook weer bijgewerkt tot 5pm. Deze training was wel tof! We beginnen altijd met het opwarmen van onze armen d.m.v. gooien en vangen, maar voor de rest was de training gebaseerd op slaan met de knuppel! (Zo zeg je dat toch?) Dat vond ik wel leuk en het ging ook best wel goed! Nadat ik thuis kwam had ik niet veel tijd meer voordat ik alweer naar mutual moest. We gingen naar de corn maze hier in Saint George met alle Young Women. Meestal doe je de activiteit met je leeftijdscategorie (Abbie en ik zitten in de Laurels, de groep voor 16-18 jaar) en soms doe je het met alle Young Women (dat zijn meisjes van 12-18 jaar). Ik liep met Abbie en Megan, een sophmore op dezelfde school die overigens ook in mijn theater zit. Na een kwartier Abbie gevolgd te hebben kwamen we weer uit bij de ingang! Toen besloten we Megan maar te volgen. We kwamen ook nog een buurvrouw tegen dus die voegde zich bij ons. Al snel begon het donker te worden. We hebben maar één keer vals gespeeld! Dat was aan het einde toen we heeeeel dichtbij de uitgang waren. We besloten toen maar door de muur (mais) heen te lopen.

Woensdag 26 september:
Eigenlijk vind ik dat weight liften helemaal niet zo heel erg. De sfeer is altijd gezellig en de oefeningen zijn best te doen! Een nadeel is wel dat we meestal in paren werken en ik ben dan wel degene die overblijft. Gelukkig kan ik met de 2 Freshmans (Alex en McKaylee) werken. Freshmans zijn trouwens eerstejaars in High School. In Utah zitten die Freshmans in de Middle School. Er komen altijd maar 4, 5 of 6 meiden trainen. Niet veel, maar ik vind een klein groepje wel prettig. En iedereen is 2 of 3 jaar jonger maar daar merk ik niet zoveel van gelukkig!
’s Avonds hebben we met het gezin series gekeken. We volgen een serie die gaat over dat de hele wereld opeens geen electriciteit meer heeft. Niks werkt meer. Ik ben de naam ervan vergeten maar het is wel leuk. We hebben ook nog Modern Family gekeken!

Donderdag 27 september:
Ik had me laatst aangemeld voor Unified Studies! Dat kwam echt op het perfecte moment. Ik was namelijk nog op zoek naar iets naast the Art- en Service Club en softball. Het is een soort van club. Het is alleen voor seniors en een eis is dat je goede cijfers moet hebben. Eens in de zoveel tijd heb je een bijeenkomst in de lunch. Een leraar geeft dan een les over zijn/haar vakgebied. Er zijn ook field trips (wandelen) om de zoveel tijd en dit jaar gaan we 2x kamperen. Klinkt best wel te doen, toch? Federica en ik hebben ons samen aangemeld! (Het Italiaanse meisje). Deze dag hadden we de tweede helft van de lunch een bijeenkomst. Mister Smith van photography/graphic arts vertelde wat over photography. Ik volg zijn klas al dus heel veel nieuws was er niet.
Na school bleek dat we niet in de weight lifting room konden omdat de basketballjongens nu de weight lifting room gebruiken elke donderdag. Toen besloten we dat we beter toch wel iets konden doen. Toen hebben we 20 minuten trappen opgerend en door het gebouw heengerend.
’s Avonds ging ik weer met Abbie mee naar Special Needs. De sfeer is er echt heel goed en iedereen is aardig. Het geloof is natuurlijk wel erg aanwezig maar ach. We kregen een les over Sundaes en Sundays. Zo heb ik weer geleerd dat mormonen eigenlijk niet mogen shoppen en sporten op zondag. Na de les kregen we.... Sundaes!!!

Vrijdag 28 september:
Deze schooldag was chill! Plant&Soil Science is nooit heel intensief en bij Duits gingen we een beetje een Duitse serie kijken. Dat was het einde van de schooldag voor Toree, Abbie en mij. We vertrokken namelijk naar Provo die middag! Torees ouders, Jim en Jody, zouden die avond naar een BYU football game gaan (dat is in Provo). Toree, Abbie en ik mochten met hen mee om ons eigen leuke weekend te maken! Nadat we We gingen eerst nog naar ons huis om onze koffer op te halen. Daarna gingen we naar Torees huis. Daar kregen we middageten. Haar ouders zijn heel hartelijk! Het was trouwens de eerste keer dat ik ze zag, haha! Toen was het eindelijk zover! Het was een klein autootje dus we zaten een beetje opgepropt achterin. Desondanks ging de 4 uur durende reis snel. Als eerste gingen we naar het BYU stadion om Jim&Jody daar achter te laten. Daarna kroop Toree achter het stuur (wat is het geweldig als je een rijbewijs hebt hier. Het leven is zoveel makkelijker dan!) We reden naar tante nummer 1. Die was 2 maanden geleden bevallen van een tweeling. Daar verbleven we zo’n 2 uur. Daarna gingen we naar tante nummer 2. Dat was het gezin waar we die nacht bleven slapen. Het gezin bestond uit vader, moeder, tweeling McKinzy en Derrick (16 jaar), broertje van 8 en Sophia van 3. ’s Avonds hebben we (McKinzy, Abbie, Toree en ik) niet heel veel gedaan. Gewoon een beetje gepraat en een film gekeken. Alleen halverwege de film ben ik gaan slapen. Toree en McKinzy sliepen ook al. Die dag erna hadden we namelijk een druk maar leuk programma!

Zaterdag 29 september:
Om 6.40am moesten we alweer opstaan! Dat was wel voor een goed doel. Abbie, McKinzy, Toree, Derrick en ik gingen namelijk naar de dierentuin in Salt Lake City! Dat is ongeveer een uurtje van Provo vandaan. De laatste keer dat ik bij een dierentuin geweest ben is misschien toen ik 8 jaar oud was ofzo. Het was echt leuk om het weer eens te zien! Van olifanten tot otters en van ijsberen (ja er was een ijsbeer!!) tot tijgers (oohhh die vond ik tof!!). Ik vroeg me trouwens af hoe ijsberen overleven daar in Utah. Ik heb het gevraagd aan zo’n dierenverzorgster en ze zei dat het daar in Salt Lake nooit zo heel overdreven warm was. Nu werd het al gauw wat kouder, en hun water was wel weer koud dus daar kunnen ze afkoelen. We hebben 3 dierenshows gezien: zeehonden, olifanten en vogels. Dat was allemaal heel indrukwekkend! Getalenteerde dieren joh. Ik heb deze dag trouwens ook gebruikt om weer wat Engelse woorden te leren (bijvoorbeeld dierennamen). Om 13.00u hadden we alles gezien omdat de dierentuin niet zo groot is. Maar onze dag was nog lang niet voorbij! Abbie en ik hadden via Kim, onze Young Women President te horen gekregen dat er een Old Dutch store is in Salt Lake. En omdat we zoveel tijd over hadden gingen we daar heen. Dat was echt super vet!! Er was een windmolen op het dak. Buiten hingen vlaggen van verschillende landen, waaronder die van Nederland natuurlijk. In de etalage stond een Sinterklaasje. Ge-wel-dig. Binnen in de winkel keek ik m’n ogen uit. Ze hadden vanalles: Venco drop, de Ruijter hagelslag en andere broodstrooisels, Honig spul, Friese appelstroop, delftsblauwe porseleine dingen, stroopwafels, klompen in de vorm van sloffen enzovoorts. Er waren trouwens ook spullen uit andere landen zoals Duitsland en Zwitserland, maar Nederland was wel het duidelijkst aanwezig. Euforie!
Daarna was er nog iets tofs! We reden langs de school waar High School Musical is opgenomen! Daar moest natuurlijk een foto genomen worden, want je komt niet elke dag langs een (beroemde) filmset waar Zac Efron rondgelopen heeft ;). En nog steeds hadden we tijd... Zwaaaar leven zeg haha! We gingen eventjes shoppen bij een mall in Salt Lake. Het was een leuke plek met fonteinen en terrasjes. Mijn garderobe is uitgebreid met 2 t-shirts. Helaas heb ik nog steeds niet meer goede broeken kunnen vinden! Toen was het al wel tijd om weer richting huis te gaan. Dus dat deden we dan ook na een bezoek aan de supermarkt! Toree heeft super goed gereden  Kenny, een vriend van ons, studeert in Provo en hij woont daar bij z’n oom en tante. We besloten om hem te smsen of hij met ons kon gaan dineren bij Wendys. Zo gevraagd zo gedaan! Rond 22.00u was het weer tijd om richting Saint George te vetrekken. Van de reis hebben wij op de achterbank niet veel meegemaakt omdat we het grootste deel van de reis geslapen hebben. Ik lag pas om 2.30u in bed!

Zondag 30 september:
Jaja, en ondanks dat gingen we gewoon naar de kerk om 11.00u!
’s Avonds waren Valentina en ik trouwens aan het praten over homecoming. We hadden beiden nog geen date maar we wilden we graag gaan omdat we hier maar voor één jaar zijn. Om een lang verhaal kort te maken: aan het einde van de avond hadden we wél een date!

Maandag 1 oktober:
Deze hele week was het Spirit Week. Dat is de week voor homecoming. Elke dag heeft een ander thema waarin je je kan verkleden. Deze dag was pyjamadag. Dat heb ik maar niet gedaan, dat gaat me te ver haha.
En toen was het alweer oktober! Qua weer is daar niet erg veel van te merken. Het is nog steeds heerlijk warm overdag . Na school ging ik naar de art club meeting. We gingen grote ‘’murals’’ beschilderen. Samen met Ashlyn en Karlee heb ik gewerkt aan een mural van vorig jaar. We zijn begonnen met het verbeteren van de lucht. Het resultaat mag er zijn! Ashlyn heeft me thuisgebracht (ze woont best dichtbij). Ik kan wel goed met haar opschieten geloof ik haha! De Hafen Family (Torees familie) had ons uitgenodigd om bij ze te komen dineren en Family Home Evening te houden. (Ik ben er trouwens achtergekomen dat dat Family Home Evening iets is dat de kerk bedacht heeft). De activiteit van die avond was voor mij best speciaal. We gingen met z’n allen naar het bejaardentehuis waar Jody in de keuken werkt om daar 3 deuren van bewoners te versieren voor Halloween. Het deed me echt erg denken aan mijn werk bij de Vijverhof in Nederland! Het was echt tof om weer op zo’n zelfde plek te zijn. Ik begon de Vijverhof toen wel een beetje te missen hoor! Toen we klaar waren gingen Abbie, Toree en ik naar het football stadion van onze school om de Powderpuff Game te bekijken! De junior meisjes spelen tegen senior meisjes en de jongens zijn cheerleaders. Elk meisje kan zich hiervoor aanmelden (het is dus niet zo dat je een cheerleader ofzo moet zijn). De mannelijke cheerleaders worden wel een soort van gescreend omdat ze natuurlijk wel de moves en de cheers moeten doen!

Dinsdag 2 oktober:
Na school heb ik weer de wekelijkse routine gedaan voor softball. Om 19.00u was het weer tijd voor mutual. Deze keer was het net ietsje anders dan anders. Alle Young Women van de hele stake (paar buurten bij elkaar) kwamen samen met hun moeders bij de stake center. Een gastspreker ging wat vertellen. Ik had er in het begin niet heel veel zin in. Ik zag het al wel voor me: ‘’dit is slecht, dit is goed, bla bla bla.’’ Maar wow, hij was goed! Ik heb bijna de hele tijd mijn aandacht erbij kunnen houden want het ging niet alleen maar over het geloof! Het onderwerp was het zelfbeeld. Hij had allerlei voorbeelden en zei echt inspirerende en ook grappige dingen. Een voorbeeld was dat sommige bedrijven geen echte modellen gebruiken, maar totaal door de computer gemaakte modellen. ‘’Hoe kan je jezelf vergelijken met zoiets’’ ? Na afloop waren er koekjes en er was water.

Dit was ook de dag dat ik alweer 2 maanden precies in Amerika was!

Woensdag 3 oktober
’s Middags ben ik niet naar weight lifting gegaan omdat ik nog moest werken aan een opdracht voor photography. Vrijdag moest dat klaar zijn maar ik was nog lang niet klaar!
Abbie had een concert in de avond met het koor. Het was in een gedeelte van Saint George waar ik nog nooit geweest was (downtown St. George). Het is een wat ouder gedeelte wat het heel mooi en sfeervol maakt! Het concert was kort maar krachtig. De liedjes die ze zongen waren best wel leuk!

Donderdag 4 oktober
’s Ochtends ben ik eerder naar school gegaan om weer aan photography te werken.
Het was trouwens weer assembly-tijd! De homecoming royalty (6 meisjes en 6 jongens geloof ik) werd getoond. Ze waren in koppels geplaatst en begonnen met een openingsdans. Daarna deed elk koppel een toneelstukje en als afsluiting kwamen ze in hun homecoming dress/pak van achterin de zaal naar voren gelopen. Toen alles klaar was kon iedereen stemmen voor 1 meisje en voor 1 jongen. Josh zat in de royalty dus natuurlijk heb ik op hem gestemd!
Na school ging ik naar Luisa die ik ook al 3 weken niet gezien had! Jaden en Morgan, 2 vrienden van haar, kwamen ook eventjes want ze ging een jongen vragen voor Sadies! Dat is het feest na homecoming. Haar homecoming was al 2 weken geleden. Toen we zijn straat in reden zagen we hem lopen aan het begin van de straat! We hadden afgesproken dat ik uit de auto zou springen en zou aanbellen omdat hij mij niet kent. Dus als hij supersonisch snel loopt en mij zou zien dan zou dat niet zo erg zijn. Eerst deed er niemand open dus ik was al bang dat het in de soep zou lopen! En ik zou het niet voor de deur kunnen leggen want het was ijs dat al aan het smelten was. Gelukkig deed zijn zus open. Ze keek me wel een beetje raar aan, maar goed: missie volbracht!
Luisa ging met me mee naar Special Needs. Abbie was er al eerder heengegaan om te helpen. Er was een show georganiseerd. Alle ‘’friends’’ (mensen met special needs worden daar zo genoemd) die wilden optreden konden dat doen. Het was weer een leuke avond! Echt hoor, het maakt niet uit wat je doet en hoe je het doet, iedereen klapt even hard voor je! En iedereen moedigt je aan. Echt een goede sfeer.

Vrijdag 5 september:
’s Ochtends ben ik weer eerder naar school gegaan om weer aan photography te werken. Gelukkig was ik toen eindelijk klaar! We gingen die les trouwens de projecten bekijken van iedereen terwijl we snacks zaten te eten. We moesten de 12 beste foto’s die we hadden gemaakt van een object verwerken in een Keynote (je maakt er een soort van filmpje van). Elke foto moet een titel hebben. Je kiest ook een liedje uit. Ik had Christina Aquilera parfum en het liedje dat ik gekozen had was Beautiful van Christina Aquilera. Je kon op verschillende manieren punten verliezen of juist extra punten krijgen. Ik vond mijn eindresultaat niet perfect, maar het was wel ok.
Die avond was het tijd voor de homecoming game! We speelden tegen Snow Canyon die we met zo’n 42 tegen 0 hebben verslagen. In de halftime (pauze) werden de homecoming queen en homecoming king bekend gemaakt. En guess what? Josh is de king!!!! Daarmee heeft hij 2 footballers en een golfer en nog wat dudes verslagen. En het meisje was niet eens een cheerleader! Ik was echt heel blij voor Josh, hij verdient het echt.
Na de game zijn we naar SubZero gegaan.

Zaterdag 6 september:
Homecoming! Om 11.30 werd ik opgehaald door Beau (mijn date) om te gaan wandelen. Eerst gingen we naar Zach’s huis. De groep bestond trouwens uit Ashlyn en Zach, Valentina en Austin, Kaitlin (of hoe je het ook mag schrijven) en een andere Zach en Federica en James (zij gingen niet mee met de dagactiviteit). We gingen naar de Dixie Rocks in St. George en het was eigenlijk geen wandelen haha. We klommen gewoon op de rotsen en daar had je geweldig uitzicht. Daar hebben we een tijd gezeten en we hebben ook foto’s gemaakt. We kregen ook te horen dat we terug zouden komen in de avond om daar foto’s te maken. In jurk. Hmm, aha. Vervolgens gingen we naar Wendys om iets te eten. Daar hebben we ook weer een hele tijd gezeten! Toen was het alweer tijd om thuisgebracht te worden en om ons klaar te maken voor de avond. Douchen, haren krullen, make-uppen, nagels lakken, je kent het wel! Om 18.15 werd ik weer opgehaald. Het eerste wat je dan doet is de corsage opspelden bij de jongen. Mission impossible natuurlijk, want ze hadden 2 spelden in plaats van een handige veiligheidsspeld. Na wat hulp is het dan toch goedgekomen. De jongens hebben het makkelijk. Zij hoeven alleen de armband bij het meisje omdoen haha. We ontmoetten iedereen bij de Dixie Rock. Daar hebben we veel foto’s gemaakt met z’n allen en in de koppels. Hopelijk zijn ze leuk geworden! Rond 20.00u gingen we dineren bij Georges. Dat was een restaurant heel dichtbij de Dixie rocks. Ze hadden er een soort van fastfood maar dan chiquer! We hebben veel gelachen en lekker gegeten. Toen we allemaal klaar waren met eten was het dan eindelijk tijd om naar de Ledges Club house te gaan! De weg erheen was echt donker dus we vroegen ons al af waar we beland waren. Maar de locatie was super mooi en chique! Iedereen zag er geweldig uit. En wow. Wat was het leuk. Had ik echt niet verwacht! De Amerikanen gingen helemaal los met vet rare dansmoves enzo. Valentina, Federica en ik dachten echt: whaaaat zijn zij nou weer aan het doen? Echt boven mijn verwachtingen uit. Ik had verwacht dat iedereen een beetje stil aan de kant zou zitten, nou niet dus! En het was er ook best druk. We hebben dus echt een toffe avond gehad met z’n allen!

Zondag 7 oktober:
Geen kerk vandaag omdat er de jaarlijkse conferentie ofzo was. Dan gaan allemaal van die mensjes praten en dat komt dan op tv. Elke mormoon is dan aan de buis gekluiserd. Gelukkig was ik niet verplicht om te kijken! Ik heb niks gedaan vandaag naast het schrijven van dit suuuper lange verhaal waar ik heel lang mee bezig ben geweest. Zo gaan Abbie en ik naar een verjaardag van iemand om ijs te eten.

Foto´s komen later!

  • 08 Oktober 2012 - 13:24

    Esther:

    yeaah weer een blog :D echt weer leuk om te lezen.
    xxxxx

  • 08 Oktober 2012 - 22:41

    Rita:

    Ha die Emma,

    Jouw verslag heb ik weer met plezier gelezen! Wat maak jij veel mee zeg. Wat grappig dat je nu al Amerikaanse/ Engelse gebruikt in het verslag: je hebt het over dat mensen kwamen 'dineren' terwijl dat bij ons toch gewoon 'komen eten' is. Heel grappig! Trouwens, als ik zo lees wat jij aan sport doet dan verwacht een toch een heel gespierde Emma terug te zien na een jaar Amerika. Vanavond was ik weer met jouw mams op de sportschool en ze vertelde dat jullie gisteren gedrieën via skype contact hebben gehad. Toen ik 18 was
    ( heeeeel lang geleden) ging mijn vriendje een jaar naar Amerika. Wij schreven brieven die er vervolgens een week of drie over deden voordat ze aankwamen. Bellen mocht alleen tijdens oud en nieuw omdat het anders veel te duur was. Kun je je daar ook maar iets bij voorstellen? Vast niet. Maar hartstikke leuk dat je op deze snelle manieren contact met het thuisfront kunt hebben.

    Emma, heel veel plezier gewenst en geniet van de dingen die je doet.

    Hartelijke groet, Rita

  • 09 Oktober 2012 - 17:17

    Mambo:

    Ha leuke meid! Echt fijn dat we af en toe zo lang kunnen skypen, dan heb je echt tijd om alles zomaar voorbij te laten komen. En dan lees ik nu dingen op je weblog en zijn er natuurlijk heel veel dingen die ik nog niet wist! Heerlijk om te lezen, ik zie het vaak gewoon voor me. Hoort de dagactiviteit bij Homecoming? bedenkt iedereen dat zelf? Hoe is je eindresultaat voor photography beoordeeld? Amerikanen kunnen wel echt inspirerend spreken en je enthousiast maken voor dingen, hè.
    Veel liefs van den mam

  • 09 Oktober 2012 - 21:25

    Sef:

    Emmm <3
    Leuk verhaal! Ben echt benieuwd naar je foto's sws! Amerika klinkt zo spannend en jij bent echt alemaal leuke dingen aan t doen daar!!! Terwijl ik hier maar aan t blokken bent voor school ( verbetering, ik hoor te blokken voor school, de motivatie is nog een beetje kwijt). Snel skypen! Je moet maar ff zeggen welke tijden je kan!
    xxxxx Sef

  • 10 Oktober 2012 - 10:20

    Gerrit Van Keeswillekes:

    4 oktober
    5 september
    6 september
    7 oktober

  • 10 Oktober 2012 - 10:20

    Gerrit Van Keeswillekes:

    4 oktober
    5 september
    6 september
    7 oktober

  • 23 Oktober 2012 - 10:18

    Sjoukje:

    Ha Emma, ik ben ook weer helemaal bijgelezen. Superleuk om je zo te volgen, Sjoukje

  • 08 November 2012 - 11:36

    Omamien:

    Lieve super-Emma,

    Deze blog kon ik een hele poos niet lezen omdat ik geen verbinding kreeg met internet. Wat een lang leuk en boeiend verhaal!

    Leuk om opeens een winkel tegen te komen met hollandse dingetjes maar ik kreeg toch niet de indruk dat je daardoor heimwee kreeg naar Holland.
    Hoe vaak heb ik gezegd dat je een kanjer bent? nog niet vaak genoeg, denk ik. Ik ga de volgende blog lezen!!!

  • 29 Maart 2013 - 14:22

    Rosalie:

    Hee Lieve Emma!

    De site deed een tijdje een beetje raar bij mij. Nou eigenlijk had ik een keer per ongeluk mijn startpagina veranderd. Hierdoor stond jouw site niet meer op mijn startpagina. Dit wilde ik weer veranderen, maar had toen volgens mij iets verkeerd getypt. Vergeet alleen heel vaak om ernaar te kijken en het weer te veranderen. Ik ben nu in Leeuwarden, druk aan het leren voor mijn (allerlaatste!) toetsweek.. Ik vond het een mooie afwisseling om tussen mijn scheikunde (en andere vakken) door weer even heel veel blogberichten van jou te lezen en reacties te geven.

    Hmm ik vind het raar dat er nog geen reactie van mij staat want ik heb dit bericht wel allang gelezen, maarja dan maar nog een keer haha, nu mét reactie.

    Echt leuk dat ze zo weg zijn van je accent (ook al hou je er zelf niet van).
    Sportief bezig hoor Emma! En leuk dat je je voor meerdere dingen aanmeldt!
    Hee wat gaaf! Dan ben je helemaal in Utah en dan kom je in een winkeltje met allemaal Nederlandse dingen. Dat vind ik echt heel grappig.
    Omg, dat is pas gaaf. Langs de filmset van High School Musical. Gaaaaaf!
    En ook tof van homecoming en de leuke activiteiten. Is echt zo leuk om alles zo te lezen.

    Heel veel liefs, xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 1060
Totaal aantal bezoekers 56373

Voorgaande reizen:

24 Juli 2014 - 21 Augustus 2014

De Wederkeer

02 Augustus 2012 - 16 Juni 2013

St. George, Utah

02 Augustus 2012 - 09 Augustus 2012

Introductieweek New York

Landen bezocht: